niedziela, 2 listopada 2014

Od Vapper "Pierwszy raz jak sięga pamięć cz 1"(cd.Silver)

Uciekł gdzieś w blasku srebrnego księżyca.
-Poczekaj drewnojadzie! -krzyknęłam i pobiegłem za nim.
Daleko w gaszczach parku zobaczyłam cień. Znikł. To był najprawdopodobniej Silver i przeszedł na tereny WTN. Szybko teleportowalam się do lasu. Nie było tam nikogo.  Szłam pośród alejki drzew oglądając się we wszystkie strony. Przecież był biały dzień! To mnie trochę zamurowalo że nikt tu nie biega. O tej porze dnia bawiloby się tu pełno szczeniąt! Zastanowilam się chwileczkę. Ujrzałam czarny dym w oddali i przeraźliwy krzyk. Zza krzaków wyszedł Silver.
-Ty też to widzialas?!- zapytał z odrobiną strachu w głosie.
- Chodź więc to sprawdzić!- pobiegłem dalej.
W miejscu wybuchu czarnego dymu nic nie było. Przeglądałam się terenie. Poczułam zapach wrogiego wilka!
-Był tu.  Zobaczę kto to dzięki mocy telepatii- położyłam łapy na mojej głowie.
Widziałam jakiegoś wilka który porywal  Octavius'a. 
<Silver.Octavius? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz